Exposició temporal

LA VAGA DE LA CANADENCA

La vaga de La Canadenca és un d'aquells esdeveniments que queden en la memòria col·lectiva com la representació d'un gran triomf. La conquesta de la jornada de 8 hores és un símbol dels drets laborals aconseguits per la classe obrera. Al cap de cent anys dels fets, aquesta exposició ressalta el paper de Catalunya en la consecució d'aquesta fita.

Es proposa una passejada per endinsar-se a l'època a través de les fotografies i les imatges de fotoperiodistes i d'humoristes gràfics que s'hi exposen. Tot plegat permetrà entendre millor i conèixer de prop cada etapa de la mobilització.

Aquesta exposició està produïda pel Museu d'Història de Catalunya i organitzada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.